بنویس تا اتفاق بیفتد
“بنویس تا اتفاق بیفتد” روشی برای تحقق اهداف و آرزوهاکتاب “بنویس تا اتفاق بیفتد” اثر هنریت آن کلاوسر، به قدرت نوشتن در جهت تحقق اهداف
“بنویس تا اتفاق بیفتد” روشی برای تحقق اهداف و آرزوهاکتاب “بنویس تا اتفاق بیفتد” اثر هنریت آن کلاوسر، به قدرت نوشتن در جهت تحقق اهداف
کارآفرین موفق جوان در گفتگویی درباره چگونگی رسیدن به رویاها و برند شدن به روایتی از فیلم داستانی کوتاه از پدرش اشاره می کند که
یک نفر به نسبت تغییرات درونی اش ، کسب و کارش متحول خواهد شد . به طور مثال اگر شما در شرکتی کارمند هستید و
کارکنان و مدیریت که می خواهند در منطقه امن بمانند ، دچار مشکل می شوند و از بین می روند . در این بخش به
چکار کنیم هدف گذاری ها و تصمیم هایی که اول سال می گیریم ، گام به گام عملی شوند ؟ چرا خیلی از هدف ها
هیچ گاه در دنیای بازاریابی و فروش نمیتوانید کسی را بیابید که صبح از خواب بیدار شده و به ناگهان بگوید؛ خواهان خرید یک کالا
تاکنون چندبار اسم جنبش را در زندگیتان شنیدهاید؟ تا دلتان بخواهد جنبش داریم! جنبش فمینیستی، جنبش ضد فاشیسم و غیره. جنبشهایی که هرکدام در تاریخ
این روزها با توجه به گستردگی دیجیتال مارکتینگ و همچنین رکودی که ویروس کرونا با خود به همراه داشت، بیش از پیش واژه افیلیت مارکتینگ
اگر میخواهید در قامت مدیر یک کسب و کار با به عنوان یک کارآفرین، موفقیتهای هیجان انگیز و خارقالعادهای را بدست آورید، باید بدانید؛ هیچگاه
تاکنون چندبار جمله «وقت طلاست» را شنیدهاید؟ این ضرب المثل قدمتی دیرینه دارد و خیلی واضح به ما نشان میدهد مفهوم زمان حتی در گذشتههای
یکی از اصلیترین و مهمترین اقدامات هر کسب و کاری برای یک کارآفرین برندینگ یا همان برندسازی (Branding) بوده که استراتژیها و اصول خاص خود
در این مسئله که داشتن یک تصویر از برند بر تصمیم گیری نهایی افراد برای خرید محصول تاثیر میگذارد، هیچ شکی نیست! درواقع هر کسب
هر کسب و کار یا حتی هر شخصی که میخواهد محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کند، به برندسازی نیاز دارد. افرادی که
همه ما در دوران جوانی به دنبال ایجاد یک کسب و کار جدید و داشتن درآمد بالا هستیم تا بتوانیم برای خود آیندهای درخشان و
به منظور ارزیابی محیط کسب و کار در حال رشد و تغییر میتوان از آنالیز SWOT استفاده کرد. اما سوال اصلی این است که تحلیل
شعار تبلیغاتی را باید یکی از مهمترین بخشهای موفقیت یک کسب و کار بدانید که نقش ویژهای در برندینگ آن ایفا میکند. قدرت این شعارها
فرهنگ لغت کمبریج برندسازی را اینگونه تعریف میکند: «عملی که به یک شرکت، طرح یا نمادی خاص میدهد تا محصولات و خدماتش را تبلیغ کند».
تاکنون به این مسئله فکر کردهاید که چرا زنان کارآفرین در زمان شروع کسب و کار خود، با چالشهای بیشتر و سختتری نسبت به مردان
به خوبی میدانید مدیریت کسب و کار به هیچ عنوان کار آسانی نبوده و نیست. از طرفی هیچ ارتباطی هم به کوچک یا بزرگ بودن
کارآفرینی از آن دست واژههای نام آشناییست که بارها و بارها در موقعیتهای مختلف شنیدهایم و چه بسا خودمان هم رویای رسیدن به آن را